我的心声 MY THOUGHTS

by - Tuesday, April 15, 2008

Hi!
im here...

nothing much in school. except!
ive finally found my personal space..yups! i used to have one at fernvale but we shifted to HG. and i could not find any... but today/recently, i found it! i am not trying to be emo or wad lars.. i believe, for me, i need some time to be quiet alone..我需要空间来检点和平静.我需要有一个能呼吸的地方。

因为我不会表达自己的想法..也不大会说话, 所以不知道该怎么办? 这个空间, 虽然我待的时间不久, 但那短短的时间, 能让我大力的深呼吸, 把不愉快的心情都抛开. 你会问我, 你可以向朋友诉说啊... 我是想. 但是, 我找不到一个真的会体会, 了解和感受的朋友. 而对我而言, 这位朋友应该就是我的心吧!

okies.. tmr 502 going SRR!! have fun kays! finally we can use SRR! weehoo!

You May Also Like

0 comments

hseolah 2013. Powered by Blogger.