by - Monday, August 14, 2006

yoyo!!
jus finished helpin kstruck with her blog..hahahas!!
hope she like it..
it's my 1st time hlpin a fren to make her blog..:D

okays~todae im rotting at home..sians~tmr sch..long day fer me.
end class at 2:30pm..shag!! :P

어제, 나는 당신을 온라인으로 보았다.
다만 당신을 희망해서 저와 간담할 것입니다.
그러나 당신은...

나는 당신에 관하여 지난 밤에 꿈꿨다.
나는 그것이 진실할 오지 않을 것이라는 점을 알고 있다..

나의 심혼은 지금 아프고 있다..
당신은 아는가?

i would like to noe wad u mean by dat?
:/

You May Also Like

0 comments

hseolah 2013. Powered by Blogger.